piątek, 6 listopada 2009

Kraków 2009

W sierpniu tego roku odbyły się XXXII Mistrzostwa Hodowców Gupika oraz X Mistrzostwa Hodowców Xipho-Molly.
Oto linki do wyników tego konkursu :
Gupiki
http://www.guppy-molly-xipho.de/Krakow2009-Nieoficjalne.pdf
Xipho-Molly
http://www.guppy-molly-xipho.de/Krakow09X.pdf


Miałam przyjemność uczestniczyć w konkurskie Xipho-Molly oraz w wieczornej imprezie, podczas której wręczone zostały puchary zwycięzcom w poszczególnych kategoriach.
Atmosfera była wspaniała. Spotkanie odbywało się w międzynarodowym gronie. Poznałam kilku hodowców z Polski i Europy.
W konkursie tym zajęłam 3 miejsce ze swoimi czerwonymi tuxedo dleta.
Uważam to za wielki sukces, gdyż był to mój debiut jeśli chodzi o konkursy. Nie nastawiałam się wcześniej na wystawianie ryb na konkursach, a decyzja o udziale w konkursie została podjęta na 2 tygodnie przed imprezą.

Na zdjęciu prezes KPR (Klub Poecilia Reticulata) Bogdan Miciński przed wręczeniem dyplomów i pucharów, a poniżej zdjęcia uczestników imprezy oraz kilka fotek samych konkursowych ryb z kategorii Xipho-Molly.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz