niedziela, 19 maja 2013

Powracam po długiej przerwie

Witam wszystkich serdecznie po dłuższej przerwie. Była ona spowodowana chorobami.
Najpierw zaczęły chorować mi ryby. Najprawdopodobniej przywiozłam sobie jakieś paskudztwo wraz z rybami z konkursu Xipho-Molly z Krakowa. Niestety walka trwała długo (kilka miesięcy), gdyż nie pomagały żadne znane i dostępne mi leki. Kiedy sytuacja się ustabilizowała, trzeba było odtwarzać matecznik, a to trwało kolejne miesiące.
Ubiegłe lato upłynęło mi zaś na męczarniach związanych z ciągłymi bólami i zawrotami głowy, które pojawiły się jako powikłanie po locie samolotem na wakacje. Do dziś niestety nie uporałam się z nimi do końca, ale nie są już tak uciążliwe i mogę w miarę normalnie funkcjonować.
Tak więc po długiej przerwie pragnę zaprezentować Wam co u mnie nowego pojawiło się w zbiornikach. Pokażę oczywiście także te odmiany, które są u mnie niejako sztandarowe, tzn.te, które zawsze muszę mieć dla swoich stałych klientów.
Zapraszam więc do zaglądania na mojego bloga oraz na facebooka, gdzie prezentuję zdjęcia ryb ze zbiorników własnych, ale także innych hodowców oraz różnych imprez akwarystycznych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz